איך להשקיע כסף בבורסה בארהב ?

איך להשקיע כסף בבורסה בארהב זוהי שאלה שחוזרת על עצמה רבות. לרבים מאיתנו הדבר נראה עבורנו קשה מדי או דורש הרבה מאוד ידע שאין לנו.
ובכן, מדובר בחשש מובן עבור המשקיע המתחיל אך המציאות שונה לחלוטין!
במאמר שלפניכם ננסה לעשות לכם מעט סדר. בואו ונראה מדוע להשקיע כסף בבורסה בארהב אינו דבר כל כך מסובך כמו שחשבתם. למעשה נבין כמה מפסיד מי שמוותר על האופציה המדהימה הזאת.

אז מה השלבים להשקיע כסף בבורסה בארהב?

כדי להשקיע כסף בבורסה האמריקאית ישנם מספר דרכים. כמובן, שהדרך העדיפה ביותר היא לעשות זאת בעצמנו (ניתן כאן לקרוא בהרחבה מה הסיבה לכך). ראשית נצטרך לפתוח חשבון מסחר באחת מהחברות שמוגדרות כברוקרים. חברות אלו מנהלות מערכות מסחר בהן נוכל לקנות ולמכור מניות באופן עצמאי. חשוב לזכור כי כאשר אנחנו רוצים להשקיע בוול סטריט אנחנו נבצע את המסחר באמצעות מטבע הדולר. לכן, נצטרך לפני כן לוודא שביצענו המרה משקלים לדולרים ע״י מערכת המסחר של הברוקר בו אנחנו סוחרים. לאחר מכן נותר רק לקנות את המניות של החברות שאנו רוצים להשקיע בהן. את קניית המניות נעשה תוך תשלום העמלות הנדרשות לברוקר שאצלו אנחנו סוחרים.

מדוע אנשים פוחדים להשקיע כסף בבורסה האמריקאית?

תראו, הסיבות להשפעת הפסיכולוגיה על המשקיע המתחיל בשוק ההון הן רבות ונכתוב על כך במאמרים נוספים. נדגיש כי רובן המכריע נובעות מהפחד להפסיד את הכסף שעבורו עמלנו לאורך השנים. לעומת זאת, כאשר צוברים את הידע הנכון ולומדים את התחום על בוריו לפני שבכלל מתחילים להשקיע אפילו שקל אחד, מגלים כי כמעט לכל הסיבות לפחד יש מידע מסוים שיכול לפתור את הפחדים האלו. כל זאת משום שכאשר נדע להתנהל בהשקעה שלנו, אנחנו אלה שננהל אותה ולא הם אותנו.

מדוע כדאי כל כך להשקיע דווקא בWall-Street?

הבורסה האמריקאית מבוססת על הכלכלה האמריקאית, שכידוע מהווה 60 אחוזים מהכלכלה העולמית. משמעות הדבר היא שהשוק העולמי למעשה נשען על השוק האמריקאי. כך, כמעט תמיד שיהיו עליות או ירידות בשוק העולמי הדבר יתבטא ביחס ישר גם בבורסה בארהב.
כמו כן, המדדים המובילים בארצות הברית (s&p500 דאו ג׳ונס, נאסד״ק) מייצגים את החברות הגדולות והחזקות ביותר שיש בעולם. הרווחיות והתשואות של חברות אלו מוכחות לאורך שנים משום שכולנו משתמשים באופן כזה או אחר בשירותים שלהן. דוגמאות לחברות כאלו הן למשל גוגל, מיקרוסופט, אפל וכדומה. כך למעשה הבורסה האמריקאית מובילה את המדד העולמי הן מבחינת הכלכלה והן מבחינת התשואות למשקיעים.
הדוגמא הטובה ביותר היא למדד הs&p500 שמעניק למשקיעים כבר לאורך עשרות שנים תשואה ממוצעת של כ12 אחוזים בשנה!

על מנת להרחיב את הידע בתור התחלה תוכלו לקרוא כאן מידע נוסף המסביר כיצד להתחיל בצעדים הפשוטים כמשקיעים מתחילים.

לקריאת כתבה בנושא השקעות למתחילים באתר mako היכנסו לכאן

**חשוב להדגיש כי אין באמור המלצה לפעולה כלשהי, וכל הנאמר במאמר זה הינו דעה אישית בלבד ונועד לצורך מתן מידע אודות דרכי השקעה בשוק ההון

איך להשקיע כסף בבורסה בארהב
דילוג לתוכן